Časté otázky k predaju vozidiel v AAA AUTO
Pred nákupom
Naša záruka je hneď niekoľkonásobná:
Nie sme iba sprostredkovatelia. 98 % vozidiel vlastníme, a preto ich pred výkupom podrobujeme dôkladnej prehliadke – testujeme 260 technických parametrov.
Doživotne garantujeme legálny pôvod vozidla.
S jazdnými vlastnosťami auta sa zoznámite pri ľubovoľne dlhej skúšobnej jazde.
Technický stav auta si môžete overiť (napr. za asistencie svojho mechanika) v našej dielni vybavenej heverom.
Samozrejme. Zavolajte prosím na bezplatnú 0800 100 100.
Môžete tiež využiť možnosť rezervácie on-line, ktorá je k dispozícii v karte každého auta.
Do ktorejkoľvek z našich pobočiek.
Naše pobočky máme otvorené prevažne 8:00 - 22:00 hod. Pre bližšie informácie volajte linku 0800 100 100.
Jednoznačne odporúčame nákup na protiúčet.
Ušetríte peniaze – za vaše staršie auto vám budeme môcť ponúknuť lepšiu cenu.
Ušetríte čas a námahu – vybavenie administratívnych záležitostí netrvá dlhšie než 1 hodinu.
Po nákupe
Nielen že pomôžeme, ale vieme vybaviť všetku potrebnú administratívu (STK, emisie, prevody ...). Viac informácií získate na príslušnej pobočke.
Áno. Do 10 dní od kúpy môžete auto vymeniť za iné v pobočke, v ktorej ste pôvodné vozidlo zakúpili.
Táto ponuka sa vzťahuje na vozidlá s kúpnou cenou nad 3300 €, s ktorými od zakúpenia nebolo najazdených viac ako 100 km.
Spoločnosť AUTOCENTRUM AAA AUTO a.s., si vyhradzuje u konkrétnych vozov s ohľadom na ich technický stav túto záruku neposkytnúť.
S týmto poplatkom už v ČR počítame v našej predajnej cene. Ceny áut v AAA AUTO totiž obsahujú (zohľadňujú) aj výšku poplatku, ktorý budete musieť fyzicky pri registrácii na príslušnom registračnom mieste v Česku uhradiť.
Vzhľadom k možnosti výmeny auta v lehote 7 dní začíname vybavovať doklady až po tejto dobe. Robíme maximum preto, aby bola celá administratíva vybavená čo najrýchlejšie. Ak nedostanete doklady do 30-tich dní, obráťte sa prosím na naše oddelenie starostlivosti o zákazníka na tel. čísle 0800 100 100, alebo vyplňte elektronický formulár na našom webe. Budeme sa snažiť celý proces urýchliť a dodať vám potrebné doklady čo najrýchlejšie.
Môžete sa obrátiť na naše oddelenie starostlivosti o zákazníka na tel. číslo 0800 100 100, alebo nám môžete poslať informácie elektronicky. Určite vám budeme schopní pomôcť.
Mohla sa vyskytnúť administratívna chyba, za ktorú sa ospravedlňujeme a hneď ju opravíme. Kontaktujte prosím našu ZÁKAZNICKU LINKU 0800 100 100, alebo nám napište