Reklamácia
Nižšie nájdete návod, ako postupovať pri reklamácii zakúpeného vozidla.
- Pripravte si dokumenty Pripravte si faktúru a odovzdávací protokol, ktoré ste obdržali pri kúpe automobilu.
-
Kontaktujte oddelenie reklamácií
Môžete nám zavolať na telefónne číslo 0800 100 100 alebo vyplniť kontaktný formulár online alebo sa prípadne osobne dostaviť na pobočku.
- Príďte na pobočku Na vybavenie reklamácie je nutné fyzicky pristaviť vozidlo na prehliadku a spísať reklamačný protokol.
- Pre dohodnutie konkrétneho termínu riešenia reklamácie odporúčame kontaktovať našich pracovníkov vopred telefonicky alebo e-mailom.
- Vždy sa vám bude plne venovať pracovník poverený riešením reklamácie.
- V prípade, že budete požiadaní o osobné jednanie, vezmite so sebou predajnú zložku, ktorú ste dostali pri kúpe vozidla, a to najmä: faktúru, kúpnu zmluvu a odovzdávací protokol.
- Reklamácie sú riešené v súlade so zákonmi Českej republiky a Reklamačným poriadkom spoločnosti AAA AUTO.
- Ak nebudete spokojní s riešením reklamácie alebo s postupom pracovníkov spoločnosti, zašlite nám prosím svoje pripomienky. Pomáhate nám tým skvalitňovať naše služby.
Čo budete so sebou potrebovať?
Čo so sebou vziať na reklamáciu do AAA AUTO.
- Predajnú faktúru
- Protokol o skúšobnej jazde a odovzdaní vozidla
- Zmluvu s Carlife - ak ju uplatňujete
- Prípadnú správu servisu, kde je špecifikovaná chyba na vozidle
- Fyzicky pristaviť vozidlo
- Technický preukaz
- Protokol o evidenčnej kontrole
Reklamovať vozidlo môže iba tá osoba, ktorá automobil zakúpila, prípadne majiteľom splnomocnená osoba, ktorá sa preukáže úradne overenou plnou mocou.