Ombudsman AAA AUTO Mgr. Juraj Hrivnák: v prípade problémov som tu pre vás
Vážení zákazníci AAA AUTO,
celý život sa pohybujem vo svete automobilov v a aj preto som veľmi rád za príležitosť stať sa ombudsmanom, kde môžem využiť svoje vedomosti a skúsenosti k dobru veci. Verím, že vo funkcii zákazníckeho ombudsmana budem schopný vyriešiť a vysvetliť sťažnosti a prípadné reklamácie, ktoré neprebiehajú práve podľa vašich predstáv. Mojím cieľom je hľadať riešenie sporných situácií tak, aby ste vy ako zákazníci boli spokojní. Zároveň sa chcem venovať aj prevencii a osvete, aby k sporným situáciám pri nákupe jazdeného auta vôbec nemuselo dochádzať. Jazdené vozidlá sú predsa len opotrebované a preto sú v porovnaní s novými autami lacnejšie. Už pri ich kúpe je nutné počítať s určitými investíciami a s tým, že určité súčiastky či diely sú spotrebným tovarom. Vozidlu nestačí iba dolievať palivo, potrebuje aj pravidelné výmeny prevádzkových kvapalín, výmeny komponentov brzdového systému či súčastí prevodovej sústavy. Je potrebné myslieť na to, že za problémy spojené s bežným opotrebovaním jazdeného vozidla skutočne nemôže byť zodpovedný predajca. Na mieru opotrebovania vozidla a budúce nutné investície je totiž nutné brať ohľad už pri rozhodovaní o kúpe auta.
Po preštudovaní reklamačných procesov som dospel k zisteniu, že mnoho reklamácií či sťažností vychádza z nedostatočného preštudovania zmluvných dokumentov. Preto musím apelovať na všetkých záujemcov o kúpu ojazdeného vozidla, aby nezabúdali na dôkladné porozumenie a kontrolu všetkých dokumentov ešte pred samotným podpisom a pýtali sa predajcov, ak niečomu neporozumejú.
Príjemne ma prekvapilo zistenie, že napriek stále sa zvyšujúcemu počtu predajov v skupine AAA AUTO, sa za posledné roky počet sťažností od zákazníkov kontinuálne znižuje. Vzhľadom na to, že rastie aj priemerná cena predaného auta, podstatná časť spotrebiteľov si zrejme uvedomuje, že čím je počiatočná investícia do vozidla vyššia, tým nižšie sú prípadné náklady do opráv a výmen dielcov. Klienti si čoraz častejšie kupujú novšie a kvalitnejšie vozidlá, čo sa skutočne odráža aj na omnoho nižšom počte reklamácií. Napriek zlepšujúcemu sa trendu ma generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová požiadala, aby som ako zákaznícky ombudsman pomáhal riešiť sporné prípady a bol k dispozícii pre zákazníkov. Pre vás, ktorí máte pocit, že vaše reklamácie, sťažnosti či podnety neboli vyriešené podľa platných zákonov či pravidiel predajcu ako sú Všeobecné obchodné podmienky či reklamačný poriadok, urobím maximum, aby obe strany sporu našli zmierlivé riešenie.
Pokiaľ ma chcete kontaktovať, využite, prosím, formulár na tejto stránke a uveďte doň maximum informácií, aby som váš prípad dokázal detailne posúdiť. Po odoslaní formulára budete do niekoľkých dní kontaktovaní s návrhom ďalšieho postupu. Všetky podnety z tohto formulára sa ďalej automaticky evidujú. S nimi spojené obchodné prípady sa preskúmavajú a je z nich vyvodzovaná aj osobná zodpovednosť konkrétnych pracovníkov.
S pozdravom váš
Juraj Hrivnák
Mgr. Juraj Hrivnák
Automobilový novinár, fotograf, copywriter, inštruktor bezpečnej jazdy
- 2019 - dnes
- Redaktor, Fotograf v časopise Auto motor a šport
- Tvorí autorské články, reportáže a má úlohu hlavného fotografa
- Získal prvé miesto v Toyota Media Cup SK, CZ, HU - 2013 - 2019
- Pracoval ako redaktor a fotograf v časopise Auto magazín - 2009 - 2013
- Pracoval ako PR asistent v spoločnosti Renault Slovensko Vyštudoval management na Univerzite Komenského v Bratislave