Odporúčané vozidlá

Popredajná starostlivosť o zákazníkov

Užitočné rady a dôležité informácie
 Užitečné rady a důležité informace.
Kontaktujte nás

Spoločnosť AAA AUTO si váži všetkých svojich zákazníkov, a preto pripravila nový projekt Starostlivosť o zákazníka. V rámci tohto projektu sa snaží s náležitou starostlivosťou poskytnúť kvalitné služby všetkým svojim zákazníkom. Cieľom je hlavne starostlivosť o zákazníka, vybavenie reklamácií bez zbytočných odkladov a tiež poskytnutie doplnkových služieb, ktoré na týchto stránkach nájdete.

Našou snahou je, aby ste VY, naši verní zákazníci, odchádzali vždy spokojní, a aby ste sa k nám radi vracali. Pripravili sme pre vás transparentnejší a rýchlejší systém zadávania vašich požiadaviek, či reklamácií online. Nájdete tu podrobný návod ako vložiť vašu požiadavku a ako postupovať ďalej.

Budeme radi, pokiaľ sa s nami na týchto stránkach podelíte o vaše skúsenosti a podnety na skvalitnenie našej starostlivosti o vás.

Veríme, že budete s našimi službami spokojní.


Karolína Topolová

generálna riaditeľka AAA AUTO


Časté otazky po nákupe

Pomôžete mi s vybavením „administratívy“ (STK, emisie a pod.)?

Nielen že pomôžeme, ale vieme vybaviť všetku potrebnú administratívu (STK, emisie, prevody ...). Viac informácií získate na príslušnej pobočke.

Kúpil som u vás auto a chcem ho vymeniť. Je to možné?

Áno. Do 7 dní od kúpy môžete auto vymeniť za iné v pobočke, v ktorej ste pôvodné vozidlo zakúpili. Táto ponuka sa vzťahuje na vozidlá s kúpnou cenou nad 3300 €, s ktorými od zakúpenia nebolo najazdených viac ako 100 km.

Spoločnosť AUTOCENTRUM AAA AUTO a.s., si vyhradzuje u konkrétnych vozov s ohľadom na ich technický stav túto záruku neposkytnúť.

Ako dlho trvá vybavenie dokladov?

Vzhľadom k možnosti výmeny auta v lehote siedmych dní začíname vybavovať doklady až po tejto lehote. Robíme maximum preto, aby bola celá administratíva vybavená čo najrýchlejšie. Ak nedostanete doklady do 30-tich dní, obráťte sa prosím na naše oddelenie starostlivosti o zákazníka: e-mail doklady@aaaauto.sk, tel. čísle 0800 100 100, alebo vyplňte elektronický formulár na našom webe. Budeme sa snažiť celý proces urýchliť a dodať vám potrebné doklady čo najrýchlejšie.

Na koho sa mám obrátiť, ak mám s autom nejaký technický problém?

Môžete sa obrátiť na naše oddelenie starostlivosti o zákazníkov na tel. 268 268 301, alebo nám môžete zaslať informácie elektronicky. Určite vám budeme schopní pomôcť.

Mám chybu v zmluve (nesprávna korešpondenčná adresa, rodné číslo, iná cena a pod.), čo mám robiť?

Mohla sa vyskytnúť administratívna chyba, za ktorú sa ospravedlňujeme a hneď ju opravíme. Kontaktujte prosím našu ZÁKAZNICKU LINKU 0800 100 100, alebo píšte na podnety@aaaauto.sk.

Potrebujete poradiť s niečím iným?

Sme pre vás k dispozícii každý deň od 8:00 do 21:00.

tel.: 268 268 301, info@aaaauto.sk
Zavřít

Súhlasím výslovne so spracovaním a uchovávaním všetkých mojich osobných údajov v rozsahu, v akom boli mnou poskytnuté, spoločnosti AUTOCENTRUM AAA AUTO a.s., , IČO: 47 918 101, a na ich využitie pre marketingové účely. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať, zásady nakladania s osobnými údajmi a ďalšie informácie na m.aaaauto.sk/osobneudaje

Zavřít

Súhlasím výslovne so spracovaním a uchovávaním všetkých mojich osobných údajov v rozsahu, v akom boli mnou poskytnuté, spoločnosti AUTOCENTRUM AAA AUTO a.s., , IČO: 47 918 101, a na ich využitie pre marketingové účely. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať, zásady nakladania s osobnými údajmi a ďalšie informácie na m.aaaauto.sk/osobneudaje